Yleiset ehdot
Tervetuloa ostoksille Lennun klapi -verkkokauppaan! Nämä ehdot ovat verkkokaupan sopimusehdot, joita sovelletaan Lennun klapia markkinoivan Veljekset Parkkonen ay:n ja asiakkaan välillä.
Verkkokaupassa voivat asioida kaikki Suomessa vakituisesti asuvat 16 vuotta täyttäneet kuluttaja-asiakkaat. Alle 18-vuotiaan tilauksessa täytyy olla huoltajan suostumus.
Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilaajan on tilauksen yhteydessä ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero sekä henkilötunnus muilla maksutavoilla maksettaessa kuin verkkopankki ja korttimaksut.
Sopimusehdot sitovat verkkokaupasta tilauksen tehnyttä asiakasta sen jälkeen, kun asiakas on tilaamisen yhteydessä lukenut ja hyväksynyt sopimusehdot vahvistamalla.
Asiakas vastaa siitä, että hänen verkkokaupan tilauslomakkeeseen antamansa henkilö- ja muut tilaustiedot ovat oikeat ja täydelliset. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa ja käydä läpi tilauksensa tietojen oikeellisuus kaikilta osin ennen tilaamista ja maksamista. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas vastaanottaa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa.
Tilausvahvistus
Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse ensin tilausilmoitus ja myöhemmin tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot.
Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus. Voimme pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia perustelluista syistä.
Toimitusehdot
Klapitilaukset toimitetaan aina ovelle ilmoittamaasi osoitteeseen. Kuljetuskumppanina on Posti Oyj sekä DB Schenker. Pienet tuotteet toimitetaan lähipostiin tai postilaatikkoon.
Toimitusaika on n. 1-2 viikkoa tilauksen tekemisestä. Jakeluajankohta riippuu rahdinkuljettajan aikatauluista.
Maksuehdot
Tuotteet ja niiden toimittamisesta aiheutuneet maksut maksetaan verkkokauppatilauksen yhteydessä verkkomaksuna tililtä, luottokortilta tai yhteistyökumppanimme myöntämillä maksutavoilla, joita ovat Klarna Lasku, Klarna Tili ja Klarna Yrityslasku.
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla: OP, Nordea, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, SP, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank, Visa, Visa Electron, Mastercard ja Maestro.
Maksuihin liittyvistä reklamaatioista vastaa Klarna Bank AB.
Klarna Bank AB
y-tunnus: 556737-0431
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
www.klarna.fi
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Klarna (556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii kuten perinteinen verkkomaksaminen.
Tuotteen tarkastaminen ja reklamaatio
Kun asiakas on vastaanottanut toimituksen, tulee viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki tilatut tuotteet.
Mikäli toimituksessa on havaittavia puutteita tai virheitä, erityisesti havaittavia kuljetuksesta johtuvia virheitä, asiakkaan on ilmoitettava asiasta välittömästi tavaran kuljettajalle sekä otettava mahdollisimman pian yhteyttä myyjään.
Peruuttaminen
Verkkokauppaostoksissa on 14 päivän palautusoikeus lukien tilauksen vastaanottamisesta. Tilauksen peruuttamisesta on ilmoitettava erikseen kauppiaalle ennen palautusta. Asiakas vastaa palautuksen kustannuksista.
Erikseen räätälöidyillä tai mittatilauksena tehdyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.